Iată cum puteți slăbi sănătos

Slabeste sanatos cu ADNEWS

O parte semnificativă a persoanelor (băieți sau fete) care încep antrenamentele de fitness o fac pentru a slăbi, pentru a scăpa de surplusul de grăsime. Doi factori sunt determinanți în cazul acestora: exercițiile fizice și dieta, capabile să stimuleze arderile în organism și să îmbunătățească metabolismul.

Contrar unui prost obicei, un mod de a scăpa de greutatea nedorită nu este infometarea, ci prin mese dese și reduse cantitativ.

În cele ce urmează vă vom ajuta să alcătuiți o dietă variată și eficientă ce oferă suportul nutrițional de care organismul are nevoie pentru a slăbi într-un mod sănătos.

Dieta variată și eficientă

Mic dejun: 2 felii pâine graham, 100 gr de brânză slabă de vacă, un fruct la alegere + 2 capsule de Creatină,
sau
200 g iaurt degresat cu 100 g musli + 2 capsule Creatină,
sau
2 felii păine graham, un ou fiert, 50 g șuncă de pui, un fruct la alegere + 2 capsule de Creatină.

Gustare: o porție Grenade Killa Ketones pentru femei sau Grenade Thermo Detonator.

Pranz: mazăre verde cu pește (ton) + 1 capsulă de Crom
sau
salată de pui cu ciuperci (vezi rețeta mai jos) + 1 capsulă de Crom,
sau
160 g piept de pui la grătar cu puțin orez fiert și salată verde, + 1 capsulă de Crom,
sau
150 g mușchi de vită la grătar cu 100 g cartofi natur și puțină salată + 1 capsulă de Crom

Inainte de antrenament: 2 capsule de L-Carnitina

Cina: o porție Grenade Killa Ketones pentru femei sau Grenade Thermo Detonator..

După cum ați observat meniul este destul de variat pentru a nu face dieta prea restrictivă. În același timp caloriile consumate în timpul zilei vor fi mai puține decât cele pe care le folosiți pentru activitățile voastre zilnice pentru a slăbi. Vă recomandăm de asemenea să beți multă apă, porționată de-alungul zilei, de preferință între mese.

Iată și o rețetă pentru un prânz dietetic:

Prânz dietetic

Salată de pui cu ciuperci
Necesar: carne de pui fiartă, ciuperci fierte, ardei verde, roșii, ananas.
Mod de preparare: carnea de pui se taie în felii subțiri, ciupercile se mărunțesc. Ardeiul, roșiile și ananasul se taie în feliuțe subțiri. Peste salată adăugați restul ingredientelor.

Pe lângă acest regim alimentar vă recomandăm să faceți trei ședințe săptămânale de fitness, a căror durată să varieze între o ora și o ora și jumătate. Alegeți greutăți medii-mici ce vă permit să efectuați în jur de 12-20 repetări.

În zilele de pauză vă pot fi de mare ajutor două-trei ședințe de aerobic pe săptămână, cu o durată de 30 de minute. Acestea pot consta din: pedalat pe bicicleta staționară, alergat pe banda rulantă sau în aer liber. Și în timpul antrenamentelor vă recomandăm să beți apă pentru a înlocui mineralele pierdute.

Dacă regimul alimentar vi se pare prea sever, o dată pe săptămână puteți lua o masă cu mâncarea voastră preferată cu condiția să fie o cantitate moderată. Restul ține de voința și determinarea voastră pentru a slăbi într-un mod cât mai sănătos și de durată.

Mult succes!

Sursa: HardBody

DISTRIBUIȚI