Metode eficiente pentru promovarea unui service auto

car mechanic worker repairing suspension of lifted automobile at auto repair garage shop station

Eforturile de promovare trebuie să fie împărțite în 2 direcții – cea de a menține clienții actuali mulțumiți și cea de a aduce noi clienți în service auto.

Cea mai la îndemână metodă de obținere a succesului pentru un service auto este să se asigure că oferă întotdeauna clienților săi revizii și reparații auto de calitate.

Creează-ți un website de prezentare propriu

De ce un service auto trebuie să aibă un website propriu este evident. Un website cu informații complete și actualizate despre serviciile oferite, reprezintă cel mai simplu mod de a răspunde celei mai importante întrebări din mintea clientului, și anume: Ce îmi poate oferi acest service și de ce ar trebui să am încredere că mașina mea va fi pe mâini bune?

Fii prezent pe rețelele sociale

Facebook – Având o pagină oficială pentru service, ai posibilitatea de a interacționa direct cu fanii și de a răspunde întrebărilor venite din partea acestora. Mai mult, poți folosi recomandările lor pentru a ajunge și la alți proprietari de mașini în căutarea unui service auto serios.

Este important să răspunzi prompt tuturor solicitărilor și să postezi regulat informații noi. Nu uita să ai răbdare, să utilizezi un limbaj respectuos și ușor de înțeles.

Poți avea diverse discuții pe pagina de facebook precum:

– Ce este antigelul, solutia pe care o bagam in radiator si la ce ajuta acesta?

– Cum stii cand te lasa ambreiajul si ce trebuie sa faci in acest caz; sau

– Cum sa schimbi roata de la masina in numai cativa pasi daca ai facut pana.

Răsplătește-i pe cei care recomandă service-ul tău și altora

Vrei să păstrezi clienții actuali mulțumiți și să îți dezvolți afacerea? Începe să folosești o metodă de promovare căreia nu i se acordă suficientă atenție, și anume, crearea unui program de afiliați în rândul clienților actuali.

Oferă acestora o diagnoză gratuită sau o reducere la următoarea revizie în schimbul unei recomandări. De asemenea, ai putea să-i răsplătești și pe cei care își aduc la service un prieten sau apropiat.

Oferă vouchere de reducere

Oferă un voucher de reducere în valoare de 20 – 50 lei la următoarea vizită în service clienților care finalizează o reparație. În acest fel, te asiguri că va exista o dată viitoare.

Colectează adresele de e-mail, numerele de telefon și datele de naștere ale clienților pentru a desfășura campanii de promovare prin telefon, e-mail sau SMS.

Fii prezent pe platformele online dedicate promovării service-urilor auto de calitate

Există o multitudine de platforme online care au adunat service-urile auto într-un sigur loc și care își propun să ajute proprietarii de mașini care caută un service online, să găsească cea mai bună soluție pentru rezolvarea problemelor la mașină.

DISTRIBUIȚI